Дякуємо вам за підтримку та довіру до продукції Stanley!

З моменту винаходу суцільнометалевої вакуумної посудини Stanley пройшло понад 100 років. За цей час на ринку з'явилося безліч конкурентів, які розгадали секрет Вільяма Стенлі молодшого та налагодили випуск власної продукції. Та попри це і величезні корпорації, і пересічні громадяни віддають перевагу термосам Stanley. Компанія добре розуміє, для кого створює свою продукцію.

Виробник гарантує відсутність у своїй продукції будь-яких дефектів виробництва чи матеріалів, а також її температурну відповідність заявленим нормам за умови експлуатації згідно з інструкцією. Дана гарантія не поширюється на комплектуючі або несправності, що виникли внаслідок зміни конструкції або викликані стихійними лихами (природними явищами).

#

#

Гарантійний термін на продукцію:

  • Термоси, харчові термоси, термочашки Stanley серій Classic і Master: гарантійний термін – 25 років від дати продажу;
  • Термоси, харчові термоси, термочашки Stanley серій Adventure, Mountain, Utility: гарантійний термін – 5 років від дати продажу;
  • Продукція серії eCycle: гарантійний термін – 2 роки від дати продажу.

!!! Під гарантійним терміном мається на увазі повноцінна працездатність продукції зі збереженням заявлених характеристик протягом зазначеного терміну у разі дотримання умов експлуатації. Термін служби продукції – необмежений.

Важливо знати, що:

  • Підтвердженням гарантійних зобов'язань є належним чином заповнений гарантійний талон із зазначенням дати продажу та печаткою (штампом) продавця, а також документ, що підтверджує покупку (чек/видаткова накладна).
  • Гарантія поширюється тільки на здатність виробу утримувати заявлену на виробі та на сайті виробника температуру поміщених у нього рідин і харчових продуктів протягом певного часу.
  • Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації термосів, харчових термосів, термочашок.

Гарантійне обслуговування:

Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації продукції, заповненого гарантійного талона з датою продажу та штампом продавця.
Якщо під час встановленого гарантійного строку продукція припинила відповідати заявленим характеристикам по збереженню температури, необхідно звернутися до точки продажу, де було придбано товар, або в офіційний сервісний центр Stanley.
Якщо дефект буде підтверджено, буде видано Акт про виявлення заводського браку та не ремонтопридатності. На підставі цього акту продавець зобов'язаний обміняти товар на аналогічний.
Якщо модель знята з виробництва та більше не постачається, то обмін може проводитися на схожу за технічними характеристиками модель (за згодою покупця).

#

#

Для гарантійної заміни необхідно надати:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує покупку;
  • висновок сервісної служби з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісна служба може відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • були виявлені механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було проведене несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх компонентів товару, змінена конструкція товару;
  • зафіксовані природний знос або вичерпання ресурсу; гарантія не розповсюджується на механічні частини та комплектувальні;
  • зафіксовані випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або/використання;
  • зафіксовані пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • зафіксовані пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • відсутній документ, що підтверджує покупку виробу;
  • була проведена чистка товару за допомогою відбілювача або будь-якого сильного засобу для чищення.

Порада: Будь ласка, перевірте комплектацію та відсутність дефектів у товарі під час покупки!

Обмін або повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів».

Увага! Повернення або обмін товару відбувається лише у точці продажу!

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Купуючи товар, вимагайте у місці продажу правильно заповнений гарантійний талон, у якому повинні бути зазначені: дата продажу, місце продажу, повне найменування товару, печатка/штамп організації-продавця.

Оригінальний гарантійний талон має наступний вигляд:

#
#

З усіх питань, пов'язаних із гарантійним обслуговуванням товарів Stanley в Україні, просимо звертатися по вказаним нижче контактам:

Україна, м.Київ, Харківське шосе, 2. Тел: 0-800-604-463 E-mail: info@stanley.net.ua

Режим роботи: Пн-Пт: з 11:00 до 17:00

#