БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА

Доставка по Україні у відділення Нова Пошта БЕЗКОШТОВНО.
0% комісія на накладну оплату.
Товар застрахований на повну суму.
Це вигідно, зручно та надійно! правда? ;)

 

Доставка товарів здійснюється від 1 до 5 робочих днів після підтвердження оплати. Ми завжди стараємося зробити відправку найшвидше.
Після відправлення Ви отримаєте смс з номером накладної для зручного відстеження посилки.
Відстежувати посилку можна тут novaposhta.ua.
Відправлення відбувається з понеділка по п'ятницю. В суботу та неділю відправлень немає.

Товар застрахований на повну суму. Обов’язково перевіряйте цілісність при отриманні.
Посилка очікує у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів, після чого повертається до відправника. Якщо за якихось причин Ви не встигаєте забрати посилку, для продовження строку зберігання зв'яжіться будь-ласка з нами.

 

    ОПЛАТА

Накладна оплата
0% комісія! Ви сплачуєте лише вартість товару.

Карткою online (Visa та Mastercard)
0% комісія! (LiqPay, Приват24)

Безготівковий розрахунок.

Оплата тільки в національній валюті України (гривня), незалежно від способу оплати.

 

    ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Випадково додалася або переплуталась позиція в замовленні?

Під час отримання посилки Ви перевірили її та побачили пошкодження товару? Розуміємо, що іноді трапляються подібні непорозуміння. Просто розкажіть нам про  таку ситуацію, а ми допоможемо швидко вирішити її.

Повернення придбаних на сайті Stanley.net.ua товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів.

Для уточнення адреси відправлення товару на повернення зв'яжіться з менеджером. Доставка не входить до вартості товару, тому транспортні витрати при поверненні товару належної якості сплачує клієнт.

 

Для повернення товару вам необхідно:

1.  Подати попередній запит на повернення онлайн та отримати відповідь компанії про підтвердження або відхилення Заявки на повернення.

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати товар, всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

1.1. Заповнити на нашому сайті «Заяву на повернення товару», додати до неї необхідні документи в електронному вигляді:

  • для повернення товару належної якості* – Видаткову накладну;
  • для повернення товарів неналежної якості** – Видаткову накладну та Акт сервісного центру

1.2. Після розгляду Вашої Заяви на повернення нашим сервіс-менеджером, Ви отримаєте на e-mail наступну інформацію:

  • підтвердження або відхилення повернення;
  • електронний варіант Заяви на повернення;
  • усю необхідну інформацію для відправки товару на повернення.

2. Надіслати товар, що повертається, і необхідний пакет оригіналів документів

2.1. Роздруковану «Заява на повернення» з підписом покупця.

2.2. Залежно від причини повернення  знадобиться наступний пакет документів:

  • для повернення товару належної якості* – Видаткова накладна
  • для повернення товарів неналежної якості** - Видаткова накладна, Акт Сервісного Центру.

  

Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 14 календарних днів після отримання посилки.

З усіх питань щодо повернення товару Ви завжди можете звернутися на гарячу лінію 0-800-604-463 (будні дні з 9.00 до 17.00, безкоштовно зі стаціонарних і мобільних по території України). Якщо вам зручніше листуватися з допомогою електронної пошти, очікуємо листа на info@pyramida-service.com.ua.

Наш менеджер запропонує можливі варіанти вирішення ситуації, а за необхідності обміну або повернення товару розповість, як найзручніше відправити нам посилку. У всіх випадках ми допомагаємо швидко та легко оформити обмін або повернення.

 

* Товар належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Правила повернення товару належної якості детально описані в Статті 9 Закону України «Про Захист прав споживачів».

 

** Товар неналежної якості

Це товар, який має недоліки або істотні недоліки. При купівлі товару з недоліками Ви маєте право пред'явити продавцю і/або виробнику товару ряд вимог - у тому випадку, якщо наявність цих недоліків не була обумовлена продавцем.

Правила повернення товару неналежної якості детально описані в Статті 8 Закону України «Про Захист прав споживачів».

 

Оформлюючи замовлення на сайті stanley.net.ua Ви автоматично приймаєте вищевказані правила.