До свого 100-річного ювілею бренд Stanley випускає обмежену партію легендарних термосів
13.08.2013

8 серпня 2012 року в Сіетлі, штат Вашингтон, компанія PMI оголосила про випуск двох лімітованих партій знаменитих на весь світ термосів Stanley. Випуск буде присвячений майбутньому 100-річному ювілею Stanley – бренду, який підтримує екстремальний туризм з 1913 року.

Надихнувшись найбільш ранніми і найвідомішими зразками продукції, компанія PMI урочисто оголошує про новий обмежений випуск термосів з нержавіючої сталі, що присвячено 100-річному ювілею легендарної торгової марки. Лімітовані партії термосів об'ємом 1.1 QT/1 л і 1.4 QT/1.3 л з'явилися у продажу вже в кінці осені 2012 року.

Джоанна Андерсон, головний менеджер департаменту міжнародного маркетингу компанії PMI:

«Це честь – залишатися лідером ринку через 100 років після винаходу Вільям Стенлі Молодшим цільностального термоса. Для нас особливо важлива і приємна любов споживачів до цього легендарного зеленого термоса. Він тісно пов'язаний зі спогадами людей. Цей термос служив їм протягом усього життя, з ним люди поділяли свої переживання, радісні і гіркі хвилини. Ось чому цей ювілей такий особливий. Це свято тих, хто живе і любить разом з термосами Stanley».

З покоління в покоління Stanley був частиною життя мільйонів людей. Сьогодні свої романтичні, зворушливі, і часто непрості історії, пов'язані з термосами Stanley, шанувальники продукції легендарного бренду публікують на www.stanley-pmi.com/stories. Тут можна прочитати про пенсіонера, який пропрацював 30 років в поліції і провів з «вірним другом Stanley, більше ночей, ніж з дружиною». Або про солдата у відставці, який вважає термос Stanley «таким же важливим, як особиста зброя». За час існування бренду для одних Stanley став кращим другом, а для інших – справжньою сімейною реліквією. Деякі називають його зброєю, і багато хто – своїм «рятувальним кругом».

Термос StanleyНові ювілейні термоси віддають данину оригінальній класичній продукції – починаючи від вбудованого логотипу, присвяченого столітньому ювілею, до матового зеленого покриття, запозиченого у знаменитої версії термоса випуску 1944 року. При цьому новинка має всі ті ж експлуатаційні характеристики, завдяки яким продукція цієї торгової марки стала такою дорогою для сердець кількох поколінь американців.

Обмежений випуск спортивних термосів, присвячених 100-річному ювілею бренду, буде доступний у продажу тільки в період з листопада 2012 по грудень 2013 р. р. В характеристиках продукції з лімітованої партії заявлено:

  • обсяги термосів: 1.1 QT/1L і 1.4 QT/1.3 L
  • знаменита вакуумна ізоляція, яка зберігає напої холодними або гарячими протягом 24 годин
  • подвійна стінка з нержавіючої сталі 18/8
  • ізольована кришка, яка збільшується вдвічі, як чашка
  • безстрокова гарантія на всю продукцію

В Україні термоси з лімітованої партії можна буде придбати в магазинах спеціалізованої роздрібної торгівлі по всій Україні, а також у великих супермаркетах.

2 вересня 1913 року Вільям Стенлі Молодший отримав патент на свій винахід – суцільнометалевий термос. Ця подія докорінно змінило уявлення людей про те, як довго можна насолоджуватися гарячою їжею та гарячими напоями. Вже майже 100 років Stanley виробляє товари для активного відпочинку та екстремального способу життя. Всі ці роки бренд залишається вірним простій обіцянці: «Купуйте продукцію Stanley, отримуйте якісні товари! Stanley. Створено для життя».


Для довідки:

Компанія PMI заснована в 1983 році Робом Харрісом.

PMI виробляє і продає по всьому світу товари, продукти і напої для шанувальників активного способу життя. Один із стратегічних напрямків компанії – розробка інноваційних рішень для індустрії товарів для туризму та активного відпочинку.

Двом найвідомішим брендам PMI – Stanley і Aladdin – понад 100 років. Керуючись принципами сталого розвитку та цілісності, PMI розвиває бренди, які так полюбилися людям, орієнтуючись на майбутнє і зберігаючи все краще з їх історії.

Штаб-квартира PMI знаходиться в Сіетлі, штат Вашингтон, США. Представництва компанії працюють в Шанхаї, Амстердамі, Манілі. Крім того, PMI має власну частку у виробництві PMI Joinease в Китаї. Сьогодні компанія PMI поставляє свою продукцію в більш ніж 50 країн світу.